Het “Bestuurtje” – Oktober 2022

Beste Refleksers,

De eerste maand met competitiewedstrijden zit er op. De meeste teams hebben de eerste punten binnen en er zijn weer vele spannende wedstrijden op onze velden gespeeld. De pannenkoeken kraam op 17 september was een groot succes en zorgde voor extra blije gezichten bij onze jonge (en oudere) leden. Komende vrijdagavond (7 oktober) staat er weer een gezellige avond gepland bij Refleks, dus zorg dat je erbij bent voor een lekker drankje, een goed gesprek en een leuk spelletje! Refleks is weer volop in beweging. Het bestuur wil deze lijn graag voortzetten en in de bestuursvergadering van oktober zijn weer diverse aandachtspunten voor de komende periode besproken. In dit bestuurtje geven wij jullie graag een update van de lopende zaken.

Kantine en clubtaken

Het afgelopen seizoen heeft de Refleks kantine weer een noodzakelijk verfbeurt gehad. Er is ook gewerkt aan het vernieuwen van de elektra in de kantine en hier wordt momenteel de laatste hand aan gelegd. Er zijn echter ook een aantal aandachtspunten welke tot op heden nog niet opgelost zijn. De dakramen in de kleedkamers en de garagedeuren van de garages zijn nodig aan vervanging toe. Wij hebben tot op heden nog geen aannemer gevonden die bereid is om deze werkzaamheden uit te voeren. Ruud Römer is hier druk mee bezig. Indien jij zelf goede contacten of tips hebt, dan waarderen wij het als je dit bij Ruud meldt of mailt naar secretaris@refleks.nl.

Naast de onderhoudswerkzaamheden is het belangrijk dat we de kantine met elkaar representatief houden. Wij willen jullie allemaal verzoeken tassen in het tassenrek te plaatsen, afval weg te gooien en je aan te melden voor de clubtaken. Het is belangrijk dat het barrooster goed gevuld is en dat er voor iedere wedstrijd een scheidsrechter is. Dit moeten we samen doen.

Kledingfonds

In het vorige bestuurtje hebben wij gemeld dat het sample van het nieuwe shirt binnen was. Het is helaas duidelijk geworden dat er diverse fouten in het sample zitten. Het kleurpatroon voldoet bijvoorbeeld nog niet aan de verwachting en de kraag van het shirt moet aangepast worden. Om de kwaliteit te kunnen garanderen, hebben wij besloten dat er een nieuwe, aangepaste, proefdruk moet komen. Rekening houdend met de doorlooptijden is de verwachting dat we hierdoor dit zaalseizoen zeker nog niet in het nieuwe tenue kunnen spelen. Wij doen er uiteraard alles aan om dit proces te bespoedigen.

Wij betreuren deze vertraging en hebben besloten om de trainingspakken en sporttassen alvast te gaan bestellen. Vrijdagavond 7 oktober tussen 19.00 & 22.00 en zaterdag 15 oktober tussen 10.00 & 17.00 kunnen de pakken gepast worden en kan je direct je definitieve bestelling plaatsen in de kantine. Ook als je bij de eerdere passessie al een bestelling hebt doorgegeven, is het nodig om de bestelling op één van bovenstaande momenten definitief te maken!

Marketing & Communicatie

De leden van Marketing & Communicatie zijn bij de bestuursvergadering langs geweest om de stand van zaken te bespreken. Wij zijn erg tevreden over de uniforme uitstraling van de diverse berichtgeving. Er is een jaarplanning opgesteld waardoor jullie allemaal tijdig geïnformeerd worden over leuke evenementen en belangrijke berichten. Op dit moment loopt de grote clubactie en werken wij met elkaar naar het streefbedrag van 1200 euro. We zijn al over de helft, dus ga allemaal zo door met het verkopen van de loten!

Wij hopen dat jullie door dit bestuurtje weer inzicht hebben in de belangrijke activiteiten van het bestuur. Heb je vragen, opmerkingen of tips, spreek dan vooral een bestuurslid aan!

 

Sportieve groet,

Het bestuur